zaterdag 14 januari 2017

Nieuw project: de Scheepjes CAL 2016

Een paar weken geleden ontdekte ik het bestaan van de Scheepjes CAL 
(een afkorting van "crochet along"), en de in 2016 gehaakte deken 
vond ik prachtig.  Ik meldde mij aan voor de besloten Facebook groep 
en zag veel enthousiaste haaksters met hun dekens en ook andere creaties.
 Omdat de nieuwe CAL er aan zat te komen heb ik even afgewacht 
wat ze daarvoor bedacht hadden, maar het ontwerp van de sjaal 
en het borduren spreekt me minder aan en ik besloot om de deken van 
de CAL 2016 te gaan maken. Vervolgens direct via internet het pakket besteld
 en dat kwam afgelopen week.

Dit zijn de kleuren, ik heb gekozen voor de versie 'Dancing in the rain':
Het zijn de Scheepjes Colour Crafter garens uit de basis kit.

Aangeraden wordt om een proeflapje te maken. Nu vind ik 
eigenlijk dat een proeflapje net zoiets is als de 
gebruiksaanwijzing van een nieuw gekocht apparaat; wie leest dat nou? 
Ik niet dus haha.
Maar omdat het proeflapje echt met klem aangeraden wordt, 
en dit natuurlijk een heel groot project is (voor mij tenminste wel) 
ben ik een keer niet eigenwijs, en toch begonnen met een lapje.


Het project zal de komende tijd regelmatig op dit blog vervolgd 
worden. 

Hieronder zie je hoe de deken er uit gaat zien. Er zijn dus 
3 kleurvariaties. Deze foto komt van Scheepjes.com.

Ik wens je een fijn weekend verder!
groetjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen