woensdag 9 augustus 2017

Bullet journal in de vakantie

 Ik had allerlei plannen om tijdens onze vakantie in Noorwegen te gaan
haken, had een hele tas met wol mee, maar daar is niets van gekomen!
Begin juli was ik nl met een bullet journal begonnen en die ging
natuurlijk ook mee, incl. een etui vol kleurpotloden, fineliners en
washitape. Ik heb dus 's avonds heerlijk zitten fröbelen in mijn BuJo :)

Een bullet journal is een soort combinatie van agenda en dagboek, en je
kunt er allerlei dingen in bijhouden, zoals je afspraken, welke boeken je gelezen 
hebt, welke musea je bezocht hebt, spaardoelen, een bucketlist, uitgaven, etc. etc.

 Ik heb voor elke dag dat we op vakantie waren 1 hele pagina gemaakt met
daarop de plekken die we bezocht hebben, een wandeling die we maakten,
de route die we reden e.d., en heb ook tickets en stukjes uit folders erin 
geplakt. Ik had al een beetje ervaring met handletteren en zentangle, en kan
in mijn BuJo lekker creatief bezig zijn.


Ik vond veel inspiratie en ideeën m.b.t. fonts en doodles op Pinterest
en Facebook, super wat daar allemaal voor leuks te vinden is. 
Zo uit de vrije hand zelf tekenen is niet mijn sterkste kant, 
maar met de voorbeelden die ik online vond had ik er veel plezier in!

Bovenstaande foto's zijn dus een paar bladzijden van onze vakantie. 
Een volgende keer meer.

groetjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen